Här kommer lyckan för hundar

Exellent och jag tog en uteritt med Linn och Essa, lite lagom mysigt i det fina höstvädret sådär.
Jag tror jag gav mig själv lite av en tankeställare imorse, det tror var nog bra. Och idag är ingen skrivar dag, märks det eller? Hoppas förövrigt på ett härligt lov, det känns som om jag är påväg åt rätt håll. Inte att förakta alls, snarare tvärtom. Det är nu det ska utnyttjas till tusen och tas tillvara på. Sen är det bara att sikta nosen framåt och bestiga alla berg på vägen mot en öppnare värld, en solnedgång över fälten. Haha, jag började skriva ner saker jag vill göra innan jag dör idag, kanske var det bra, jag insåg att jag har mycket att åstadkomma. Så inte kan jag sitta still och stirra på samma fläck hela dagarna. BRA GJORT KIM! :) Nu ska jag snart återgå till mitt pirogbakande, det var en jävla deg att vilja ligga kallt länge. ^^ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0