Det här är vad dom säger

Det här är vad hjärnan har sagt om mig
Jag måste vara galen, jag har aldrig känt så mycket
som när jag är med dig, jag har aldrig känt
så mycket som jag gör när jag är med dig
Jag har aldrig känt så mycket
när jag är med dig

Jag vågar inte skriva, för jag vet inte vart orden tar vägen. Jag har tappat greppet, koncentrationen, allt som en gång gick att kontrollera. Nu glider jag bara på tunn is. Det är lite halt och så, men Exellent är bra och får mig att tänka på annat. Nu ska jag läsa tills jag somnar, för jag har en svenska bok och en engelska bok att radera ur min värld + allt annat skräp som kallas skolarbete. Hemskt är vad det är, jag har ingen lust direkt. Men den kommer väl antar jag.

Somewhere someone know what's right, I don't.

Kommentarer
Postat av: Joohanna

finns alltid här <3

2008-10-15 @ 16:51:50
URL: http://joyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0