Closer

Put a painting by my window
so you see I've grown

Jag har nog inte riktigt förstått att jag borde vara i skolan om 45 minuter och ska redovisa.. för jag är inte ett dugg förberedd :S Inte bra. Men jag vet inte vad jag gör. Flyger runt som en insekt, bara yrar. Nej, inget vettigt alls. Så av vilken anledning undrar nu jag? Kanske blir det här en bra dag. Kanske blir det en mindre bra dag. Men det spelar ingen roll, för jag börjar komma mig själv lite närmare och det ger lite mycket tankar och sådär. Jag får ju iaf träffa hästen, Maria, Johanna och C.o, det glädjer mig. Mamma sa nyss att jag ska övningsköra imorgon om jag vill, och jag sa att jag ville. Men nu blev jag visst lite pirrig i magen och så. Inte bra. Jag tror jag ska släpa med mig kameran idag och försöka fånga lite bilder, lite höst. Jag vill sväva iväg någonstans. Jag planerade min kväll på två sätt igår, illa. Men det löser sig.  Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3 :) mwihihi

2008-10-10 @ 11:31:47
URL: http://joyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0