Winter

Det är kallt nu. Just nu tror jag att det skulle kunna blåsa rakt igenom, eller så är det precis vad det gör. Kallt är det i vilket fall. Fast att du vill ge mig lite värme är ju fint och så. Och det uppskattar jag mer än vissa andra saker just nu, som bara verkar vilja förstöra det som redan är förstört. Fast jag vet inte, jag ska väl inte yttra mig, för ni tycker bättre om när jag håller käften, inte sant?

vem trodde det? Nej, jag vet inte vad jag ska tro. Ingenting alls antagligen. Men det känns ändå lite lustigt. Den här gången förtjänar jag väl det antar jag, jag ser ingen annan anledning. Fast jag vill nog bara ställa mig upp och skrika att allt är fel, riktigt jävla fel. Att jag har tröttnat, men jag tror att någon skulle vara längre, skrika lite högre och få omkull mig, så jag springer därifrån med benen på ryggen. Och jag vill ju inte framstå som den fegis jag är, eller inte är. Jag vet itne vad jag är, en gång var jag sådär bra som bara jag kunde vara. Men något gick visst fel någonstans tror jag?

Men jag har en syster av guld och det betyder mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0