Up in the air

Om himlen finns är jag förlorad!

Men idag tror jag inte på att himlen finns, i alla dimmiga moln är det bra svårt att se den i vilket fall. Så jag är inte förlorad, det var bara någon konstig inbillning. Nu är det back to reality som gäller.
Det var skönt att pyssla om hästen och genomföra en något klurigm, mycket teknisk hoppträning. Det gjorde mig på bra humör och jag kan glömma allt annat för ett tag. Hoppas jag kan samla krafter till att ta mig till skolan imorgon, sen är jag nöjd med den här veckan. För då kan jag göra allt annat i lugn och ro, sikta lite framåt eller bara njuta av nuet.

The fine line between space and the atmosphere
And suddenly everything makes sense to me
I could go anywhere, without a shell or a care


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jaa vi kan "cykla" någon dag : ) Och skriv dina tokiga tankar, då blir jag bara glad. Förresten tänka jag att alla snälla flickor skulle leka hos mig någon lördagskväll, när det passar, och göra lite vad man vill hemma hos mig. Hur låter det ? <3

2008-11-06 @ 08:15:24
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: aidi.

svar: yesyesyes <3 tack för att du bryr dig.

2008-11-06 @ 15:05:31
URL: http://aidilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0