Running away

Tankarna vill kretsa runt allt annat än skolarbetet just nu. Jag ser allt som måste göras, men någonstans mellan skärmen och min hjärna kopplas mitt medvetande bort. Ingen koncentration alls, engelska, geografi uppdrag, matte, tyska, svenska, naturkunskap. Nej, inte ett enda ämne fungerar just för stunden.  Min hjärna har helt enkelt fortfarande lov, så det är väl bara att vänta ut den.. jag kan ju inte göra så mycket när ingen koncentration finns? Nu har jag ju iaf tagit mig till skolan, så det är väl bättre att stanna här än att gå hem... Jag har i vilket fall spenderat de senaste timmarna åt min svenska bok- den är tråkigare än döden, men sånt är livet. Gör man fel val får man stå ut med dem!
Kvällen kommer spenderas på ridning som förhoppningsvis följs av myskväll med Johanna och Maria : ) Imorgon blir det spa någonstans och på söndag blir det ridning med Milla. Och förhoppningsvis återvänder kraften och jag kan plugga min naturkunskap inför provet på onsdag. Och matteprov var det med ja. Tål att tänkas på. Nu får jag väl återgå till min svenska bok eftersom det verkar som att mitt huvud inte är redo för något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0