Lie Lie Lie

You and your plastic gun


Precis som solen skiner utomhus skiner någonting inuti mig, det värmer, sår läker sakta. Att gå framåt känns plötsligt så lätt, jag tror jag har gått och blivit optimist.
   Igår var det stjärnklart, stjärnorna lyste för bara mig, för allt jag har klarat av hittills i mitt liv. Styrkan har en konstig förmåga att komma när den vill, ibland kommer den vid precis rätt tillfällen och man kan genomföra sådant som man tidigare skulle ha sett som omöjligt. Jag vill rama in den känslan och bara titta på den när allt känns tungt, det är otroligt vad lätt den får allt att bli. 
   Mitt liv har tagit en ny vändning och du är inte en del av mig, jag har sköljt bort dig, du är ute ur min värld. Kanske inte helt, för jag kan inte direkt radera din existens, fast jag skulle vilja sälja dig till en annan kontinent. För även om du inte ser det eller förstår så sårar du mig,  jag kan inte hindra dig. Men jag förstår inte meningen i det, inte alls faktiskt. Därför känns det meningslöst att bry sig. Jag har lärt av mina misstag det är allt, jag är påväg mot att bli en bättre människa nu, mera erfaren helt enkelt. Det gör att värmen inuti mig blir ännu lite tydligare och ärren nästan osynliga.

Kommentarer
Postat av: mary

du har så rätt, så rätt min vän. ännu en gång har jag blivit slagen av din visdom, hur rätt du har i allt du säger och hur mycket du övertygar mig att det kommer bli bra och vad jag ska göra för att få det så. du är himla bra kim, sjukt himla bra. du kommer lyckas alldeles utmärkt i livet, för du är så himla klok. & jag är glad att du hittat den glada känslan, jag ska försöka följa i samma spår, för jag vill hitta känslan jag hade förra veckan och veckorna innan det. du är värd att må bra vännen, och jag ska göra allt jag kan för att få dig att må bra också. <3

2008-11-21 @ 20:49:24
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2008-11-23 @ 13:57:47
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0