Let's go

I just wanna go, go, go
Where the reason is strong
And the logic is weak
I just wanna be me, me
Oh, can't you see
What else could I be?

Jag tänker på dig när jag hör den här låten, på framtiden och på tillframma baktiden som en av mina vänner beskriver det... Det känns som om jag vill ta tillbaka allting från då, från tidigare och bara suga in allt bra, och göra om valen, för att stanna i det där braiga. Det är vad jag vill. Men man kan inte alltid få som man vill, och då får man väl titta på bilder och lyssna på musik helt enkelt.
  Dricka vatten går också bra, men nu är jag jävligt kissnödig efter en hel liter, men min kropp ville ha den litern sa den, så den fick som den ville för säkerhets skull. Snart ska jag göra mig klar och gå till skolan för en lektion, som inte ens är en lektion, spännande va? Sen ska jag ut till X:et och mysa och rida, förhoppningsvis hinner jag en sväng förbi HR också, jag behöver hästlukten känner jag. Men mocka skit vill inte min kropp alls idag, så det blir väl en annan femma hur jag ska reda ut det. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0