Koka Kola Veins

We never messed around with discipline
We got our own jihad if you know what I mean

Idag har jag pluggat, ganska bra faktiskt. Tillsammans med Milla, vilket självklart gjorde det snäppet ännu bättre. Nu ska jag bara slutföra min engelska bokrecension som är lite små tuff sådär, koppla sig själv till en bok om självmord känns lite läskigt, men jag kan nog komma på något bra att slå till med! Vad gör man inte för betygen ^^ Nej, skämt åtsido. Jag har faktiskt lärt mig en massa om matspjälkning, andning, cirkulation och vattenbalans och sånt är inte fy skam må jag säga. Firat far på hans dag har jag också gjort, fars-dag. Han fick Chokladbeskvier (mycket lyckade om jag får säga det själv) och en fin blå tröja :) Alltid något. Nu ska vi väl förhoppningsvis äta middag tillsammans, om man tänker komma hem från hockeyn, men tanken på Thai mat sprack, så jag får väl rycka in som den kock jag faktiskt är, för min mage säger att det är hög tid för mat!

Nu behöver jag nog bara ett två timmars träningspass så är jag riktigt nöjd med livet sen, härligt måste jag säga :) Skulle nog önska att jag hade spenderat ett par timmar i stallet den här helgen bara, för att göra allt komplett liksom, men det får bli imorgon istället :) Jag har faktiskt övningskört också, går bara bättre och bättre :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0