If I don't live today, then I might be here tomorrow


 

Take my hand of funeral flowers in white
Why did you hurt me so?

Snön är som bortblåst, mörkret är påväg tillbaka, min rygg värker mer än vad den borde, jag har ingen lust med något alls, skolan känns som ett helvete, klippningen har gjort att jag känner mig ännu svagare, ingenting vill egentligen gå åt rätt håll. Och jag har den utmärkta förmågan att bara se det negativa, ja det är jag medveten om. Vem kan lysa upp tillvaron en aning? Jag behöver glädje, massor av glädje, skratta, träning, energi, styrka, vilja. Kan man önska sig det av tomten iår tror ni?



But there's still someone giving me hope, love and trust.
Oh my love, you're all I need.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0