Forever

Fredagar tar mig alltid lite längre än väntat. Ingenting slutar att överraska mig. Och tycker nog väldigt mycket om överraskningar, sålänge de är positiva och förgyller vardagen! Fast ibland räcker det med att höra en viss röst vid jobbiga tillfällen. Det är lite vad allt är lustigt just nu. Men ikväll blir det mys med Johanna och det har jag förtjänat efter den här veckan.. Ja, så sant som det är sagt. Nu ska jag återgå till mitt städande, käka lite och pysa iväg till stallet.
Att smsa med Maria kan också ge en hel del glädje måste tilläggas. Vissa är bättre än andra, så är det bara!

Men ibland kan man tro att vissa människor gör allt för att förstöra för andra, har de inget bättre för sig? Visst känner man sig träffad, jag vet ju exakt vad det handlar om. Jag är inte så jävla dum som jag ser ut! Ge upp, det är bara barnsligt. fast det kanske är jag som är barnslig som läser och tar till mig. Nej, sånt får det vara slut med nu. Ta ingen skit som Grynet skulle ha sagt.

Dags för en helg. Så veckans citat får bli : Ny vecka, nya möjligheter!

Kommentarer
Postat av: Joohanna

Jag gillar myyyyys, speciellt med en Kim <3 ^^

2008-11-07 @ 15:44:17
URL: http://joyys.blogg.se/
Postat av: aidi.

svar: Jomenvisst, jag skulle inte tacka nej (: <3

2008-11-07 @ 16:59:09
URL: http://aidilutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

arru kim, det haru rätt i. Och skit iromdära geeksen, det är såndäringa människor som inte har något bättre för sig. Jag tycker vi håller oss till varandra och djuren : )

2008-11-07 @ 17:09:19
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Mary

Att sms:a med dig kan ge mig väldigt mycket faktiskt :) och du är faktiskt lite bättre än alla andra, vi är tillsammans lite bättre än alla andra :> hoppas att du och joojj får det trevligt ikväll så ska jag se till att vila upp mig ordentligt! :) <3

2008-11-07 @ 21:14:50
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0