För sent för Edelweiss

Ingenting är som den blåa himlen, gjord av sten över den som är förlorad.
Ta oss med, dra inte ned, samla kraft, ge oss mer.


Det som var glädje, galna människor och dans, blev snart till darriga ben, tryck i bröstet, andnöd. Ilskan växte mot de stora, tunga och fulla. Men jag tog min glädje ett steg tillbaka, hoppade, snurrade och sprakade! Det blev varmt, svettigt och stora hål i mitt bröst. Jag tänker på de där åren, så nära, men kommer aldrig tillbaka igen. Halvt, glatt, galet, kommer aldrig tillbaks, jag minns nog inte riktigt ens idag.

Jag vill vara frisk när jag är sjuk och sjuk när jag är frisk, men just nu vill jag bara träna och glömma allt som har existerat i mitt liv hittills. Syster yster har nu anlänt hem igen, det känns bra. Får väl sno åt mig henne för mig själv en annan dag.

Kommentarer
Postat av: lilla e

det var mys att gå med dig kim-kim <3

2008-11-03 @ 13:09:29
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0