Eyes were blue

Hade jag inte fallit i dina ögon hade inte min värld rasat, hade inte du varit en stjärna på himlen hade jag fallit i dvala. Men sluta inbilla er, det handlar om precis det ni inte tror att det handlar om. För idag är jag bakåfram och uppåner, men det är då slutresultatet brukar bli bäst. För nu tänker jag inte falla mer. Men visst lär man sig och så, hade jag gjort eller agerat annorlunda hade jag aldrig kommit fram till det här. Tack världen.


Mary is my homegirl<3


det var bruna ögon och stjärnklar natt, jag minns det såväl.

Still confusing you? Yeah, that's right.


Kommentarer
Postat av: mary

and you're my homegirl. jag är glad att du kom igår trots allt, för det var magiskt. helt underbart. glad att jag fick dela känslan med dig :> vi ska inte falla mera nu kim, vi är påväg uppåt :) <3

2008-11-14 @ 14:28:41
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0