Everybody's Changing

there's just to much of nothing to see the whole.
to much memories destroying my soul.

Besvikelse har aldrig vägt såhär tungt. Men jag blev lite smått räddad från allt för ett par minuter sedan, tack vare att jag själv har huvudet med mig och litar på min magkänsla ibland. Det gör att dom där tunga molnen av ångest, panik och stress lättar aningen. Idag är verkligen en dag att lära sig att uppskatta den tid som är just nu, för att glömma gårdagen, släppa tankarna på framtiden och på allt annat som cirkulerar allt för fort i mitt huvud. Mitt horoskop säger att den här månaden ska ta mig framåt någonstans där på mitten, jag hoppas det har rätt, för det fick mig att känna lite mera kraft och vilja. Det är mycket som inte kommer bli desamma, jag kommer inte tycka om det, för jag är lite obekväm med allt för stora förändringar, och det här är nog den största hittills i mitt liv. För stor för att klaras av på egen hand, men någonstans finns det något som säger mig att jag inte är ensam, inte ens den här gången. Jag tror jag klarar det här på egen hand, för det är enda chansen att få någonting som man vill ha det, utan att bli besviken. Ingen annan har en aning om vad jag vill och känner, det finns ingen chans, allting förändras, jag menar precis allting. Meningen med det här är att stärka mig själv, ta tio steg framåt utan att falla tjugo steg tillbaka, det är bara så det är. Får man inte den hjälp man önskar får man hjälpa sig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hata inte Kim, hata inte. <3

2008-11-03 @ 22:33:10
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0