You are dreaming

Say what you say, I am listening, I am all ears.
But if you still belive I'm thinking of you
you are dreaming, yes you are dreaming.

Jag är klar med mitt projektsteg i engelska!
Efter mycket ångest, en hel del frågetecken och jobb har jag lyckat bli färdig. Ska till skolan snart och redovisa. Men nästa gång ska jag börja i tid så jag slipper få sån panik. För det blir ju bra om jag bara tar det lungt, någon vet ju om det. Men har lite svårt att inse sådär...

Jag red Malins ridlektion igår, barbacka i mjukisbyxor på fältet. Och jag satt kvar och det gick bra, var mysigt och jag har träningsverk och sådär. Härligt! Ikväll är det ridning igen, fast vi hoppar. Så imorgon blir det ännu mera träningsverk, passar utmärkt när man ska köpa lampa och försöka hitta lite kläder :) Sen försvinner jag väl ut någon gång på kvällen kanske, antagligen till kulturkammaren. Vi får se vad min energi räcker till.

Men jag känner mig lite starkare nu. Fast det är väl bara illusioner som vanligt. Men ah, jag hoppas att det inte är det. Det är ju sommar snart. Knappt två veckors skoldagar kvar, härligt. Men desto mer att göra på lite tid, aja ingen panik var det. Jag klarar minsann det här. Och jag förtjänar verkligen det här sommarlovet! MASSOR!

Kommentarer
Postat av: s

Det är sjukt vad skönt det ska bli med sommarlov.
jag längtarlängtarlängtar 8)

2008-05-23 @ 16:07:44
URL: http://vvisiblekarma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0