Want to Cannot help But Dance

HEJ JAG HETER KIM OCH HATAR SKOLARBETEN!!!!!!!!

någonting i mig har gett upp.
allt.
Jag vill göra vad som helst men inte plugga.
Eller nej det vill jag inte..

Jag vill flytta till Afrika och leva i frihet med elefanter.
Det är vad jag vill.
Jag vill slippa se en dataskärm igen!
Jag vill slippa se en skolbok eller ett vitt papper!
Jag vill inte höra talas om tyska igen, aldrig mer.

Fan att skolan ska ta så jävla mycket tid.
JAG VILL LEVA!
nu är jag mer mekaniskt inställd på att jag måste plugga.

Och bara för att jag har haft så mycket att göra lyckas jag bli sjuk så jag inte kan träna, så nu har jag STÖRSTA ångesten för att jag inte har tränat annat än ridningen på fyra veckor. Snacka om att allt känns hemskt.
usch, jag vill inte leva såhär. DUMMADUMMADUMMA

Kommentarer
Postat av: Sabina

du klarade ju allt plugg ändå gumman! DU KAN! PUUUUUSS.

2008-05-08 @ 23:26:34
URL: http://sbainuf.blogg.se
Postat av: Ida

Håll ut en liten stund till. Sommarlov snart ju! :D

2008-05-09 @ 18:07:31
URL: http://aidilutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0