Utan dina andetag

Jag tänkte mig ett sånt där överkänsligt inlägg på väg hem förut, men nu när jag ska skriva är jag helt tom i huvudet. Så det blir inget sånt. Det blir det gamla vanliga "idag-har-jag-gjort-det-här"...

Började dagen med att komma 5 minuter tidigt till skolan! (det är första gången sen jag började gymnasiet tror jag) Sen redovisade vi uppdraget, fick bara positiv kritik :D (i gruppen dock, så man vet ju aldrig hur bra/dåligt man själv presterade) Sen slutade vi, så jag kilade ner på stan med Milla och sen kom även Sabina. Jag beställde klipptid (dumt,dumt) Jag gick lite till på stan med Sabina och Tina (blev dock ingenting köpt) Sen hämtade jag min cykel och cyklade till Eber för att möta min blonda lilla vän och tillbringa eftermiddagen/ kvällen där. För att sedan cykla hem, i spöregn, och sedan plugga engelska (vilket jag inte har börjat med än :O )

That's all.. I think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0