Speeding cars

Det går fort nu.
Tänk, om en vecka sitter jag här och har sommarlov!
Jag tror inte jag har förstått riktigt än.
Men ah, det känns ändå lite lättare, fast jag har varken sommarjobb eller något annat direkt planerat.. Vi får väl se hur det blir med båtturen på göta kanal och allt annat.. Inget P&L för min del, jag är segast på att köpa biljetter som vanligt. Fuck! Aja, jag får väl ta vara på mig själv och dom omkring mig och göra något bra av den här sommaren iaf : )

Nu är jag snart klar med sista skolarbetet också, kan ni tänka er eller?
jag måste ha gjort minst 40 arbeten på 5 veckor :O det är helt otroligt.. aint it?
Aja, jag kanske bara drömmer. Vaknar upp imorgon och inser att allt bara var en dröm, en mardröm, en saga, en bra dröm.. Jag vet inte faktiskt. Jag känner inte mycket just nu. Bara träningsverken i alla muskler och smärtan i min axel. Men Linn gjorde mig glad igår när hon berättade hur imponerad hon var av mig, att jag hade klarat allt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0