She

Är det inte lite lustigt hur allt kan kännas så himla hemskt och illa som det bara kan när man går och lägger sig, och sen vakna med världens bästa humör fast man bara sovit drygt två timmar?
Jo, det tycker jag iaf. Men även om mitt humör har varit pissigt värre emellanåt så tycker jag ändå att det här har varit en helt okej dag, eller till och med en väldigt bra dag. Jag är glad, eller jag var glad, nu är jag mest trött och okoncentrerad. Lite på villovägar så att säga..

Ah, men Sabina är nog dagens lirare... Eller något, för bra är hon! Står ut med mig fast jag är sur som en citron, vi gick på stan och jag hittade massa trevligt :) Sen promenerade vi till folkparken där vi spenderade eftermiddagen med sol, plugg(endast för min del), massa bra musik, en boll, lite gräs och tre små trevliga pojkar :) Därefter promenerade vi vidare hemåt, eller hon till mormor och jag hem.. Sen fyllde jag på energin och begav mig ganska direkt till stallet, red, och myste lite med noak och sen hem igen, för att äta, duscha och ta det lungt. Skönt.

Och ah, trots att jag gjort två prov och en redovisning känns det som en såndär dag som man skulle vilja uppleva om och om igen, bara för att den var så härlig på sitt lilla vis.! Lite sådär lagom sommrig.. eller ah, nu känns det att sommarlovet närmar sig. Skönt. Det behövs verkligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0