Lost and found

hur kan man sakna något man aldrig riktigt har haft, eller vet hur det är?
Jag förstår inte riktigt. Och jag tror inte jag kan förklara heller. Det är bara ännu ett spöke i mitt huvud.

det är en tung dag. Jag mår illa, jag mådde illa när jag vaknade, jag har mått illa hela dagen. Det är jobbigt.
Men jag gick till skolan, och vi jobbade med uppdraget, länge. Sen åkte jag hem, somnade och sov i tre timmar, fast jag skulle gå på stan och åka till vrinnevi och gå med lisa :( Men nu ska jag iaf försöka orka ta mig till och från stallet, pyssla lite med Noak och åka hem och sova igen.

Egentligen borde jag sitta hemma och plugga, men jag orkar verkligen inte. Inte när jag mår såhär illa. Usch.
Jag räknade nyss ut att det är 14 dagar, uppdraget, projektstegen i tyska och engelska, två prov och två inlämningar kvar. Alltså 7 arbeten på 14 dagar. Hm, inte så farligt. Det ska jag minsann klara, för sen är det sommarlov, och fy fan vad jag längtar.

Men jag är rädd.
för att falla igenom igen.
det vill jag inte.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du klarar det här, jag tror på dig!

2008-05-16 @ 11:34:04
URL: http://resultativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0