Kom hem nu

Det känns ensamt i allt vimmel, bland alla människor som finns runtomkring. Alla kommer allt närmare, men jag tappar kontrollen vilket oroar mig. Jag vill inte bete mig hur som helst, eller vara vem som helst. Jag vill inte sväva omkring på moln utan tanke på vad som händer med andra, allting runtomkring. Det känns ensamt att hitta en väg som känns rätt att gå, men som leder en vilse någonstans ändå. Det är tomt här, jag vill inte leva isär. Jag vill vara hel, utan att vara beroende. Jag vill hitta den del som fattas mig, den del som jag behöver för att ta ett steg framåt till. Det lilla som saknas mig.

Men jag har Noak i vilket fall och han gör mig glad :) Och träningsverk, vilket enbart är positivt :) Det är lördag också, vilket innebär vila, shopping, och en trevlig kväll! Kan inte bli mycket bättre tror jag.. Vi får väl se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0