Kiss me

Nej, lite besviken blir jag allt på er.
Jag som blev så glad i måndags när jag kollade bloggen och insåg att mina bevakare hade stigit enormt, men det var visst inte tillräckligt intressant... för när jag väl skriver ett inlägg som jag tycker verkar något sånär intressant att läsa och ändrar utseendet på bloggen, så rasar bevakarna radikalt. Hur är det möjligt undrar jag då.

fast iof så kan jag ju inte kräva att jag ska ha ett visst antal bevakare varje dag.
Lev era liv!


Jag har tänkt fortsätta med boxningen nu :) köpte tandskydd idag, och det är ett steg framåt, ain't it ? Så från och med på måndag tränar jag måndag och torsdag maj ut, sen blir det bara onsdagar efter som det blir sommaruppehåll så småningom.. Och påtal om träning så var jag duktig och sprang imorse, eller vid lunch, but the point is att jag tränade. Sprang mig svettig och gjorde armhävningar, sit ups osv.. det var skönt det :)
Sen moppade jag mig in till staden och träffade Simon :)

Och nu ska jag kolla lite mejl osv, sen tänker jag planera min morgondag.. och plugga lite faktiskt :)
hoppas ni kommer tillbaka mina kära bevakare!
Jag behöver ju er för att klara mig i livet, eller det blir ju förståss mer värt om ni kommenterar.. skriv bara något som flyger in på era näthinnor ibland. Vad som helst gör mig glad! :D

Kommentarer
Postat av: Ida

-skriver något- :3
nää, men skönt att du är på bra humör iaf. :>

2008-05-14 @ 22:17:36
URL: http://aidilutt.blogg.se
Postat av: Carro

Duktigt av dig att orka träna tycker jag allt :)

2008-05-16 @ 11:32:07
URL: http://resultativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0