Going on

Jag ser någon jag inte känner igen, men som ändå känns så bekant. Någon som jag vet allting om, men som ändå inte känner mig. Alla ser glädjen hon utstrålar, men jag vet att det inte alltid är glädje. Det finns bättre saker än så, men dom vågar hon inte släppa ut. Hon är feg, och okänd. Och hur kan jag säga så om någon jag inte känner? Jag tror jag känner henne bättre än jag vågar inse, men jag känner inte igen henne längre. Hon har blivit så annorlunda att det är svårt att se vad som har funnits där, eller saknats. Men ändå är hon så bekant.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jaa, kom hit och leta med mig! då skulle jag bli tacksam! tack för tipset om braordlistan, men jag är redan glad men tack ändå :) PUSS JAG SER INTE MEN JAG KÄNNER EN FLICKA SOM HETER KIM OCH HON ÄR BÄTTRE ÄN VAD MAN NÅGONSIN KAN DRÖMMA OM. PUSS IGEN.

2008-05-27 @ 16:47:45
URL: http://sbainuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0