En idiot som jag

Igår kändes som en tung dag, med alldeles för lite sömn under natten, lite för mycket skolarbete att göra och på tok för lite tid för annat. Men faktum är att jag klarade mig igenom dagen rätt bra ändå, försov mig till basgruppen, för att sedan komma till tyska grammatiken (som var inställd, vilket jag egentligen visste om, men var alldeles för trött för att komma ihåg), så det blev till att plugga naturkunskap till provet istället. Ganska bra gjort, för att sedan knalla en trappa upp och skriva provet, efter det och lunchen skulle vi bege oss till Hagagymnasiet för att se på "länge leve livet" (en film om rattfylleri) och sen fick jag knalla hem. Jag började plugga direkt och gissa vad jag hann med ? :O

Jorå, jag lyckades hinna:
Filmidén (fast iof, den gjorde jag i skolan)
Skriva engelsk låttext
Insändare
Debattartikel kladd

Innan min far kom hem, alldeles för sent mot vad han hade lovet. Så det blev ingen båt. Men det blev två timmar i stallet och en cykeltur hem :) Fast påväg hem stannade jag på himpafältet och träffade lite trevliga människor. Det var skönt att vara ute så länge, i härligt väder faktiskt. Sen cyklade jag hem minsann.

Och jag vet inte, men jag fick en känsla av att det här är det segaste blogginlägget jag skrivit.
Men min känsla är borta och jag vill skriva. Så vad gör man ?

Det börjar dock bli lite ont om kommentarer, för jag ser att det är en hel del som läser bloggen.
Kommentera vad ni vill, ge mig lite tips och idéer på vad ni vill läsa eller se här i bloggen.
Jag behöver inspiration!


Kommentarer
Postat av: Sabina

jag tycker den är bra som den är :D men det är rörigt när du har två bloggar. det blir svårare att följa dem då :P

2008-05-07 @ 19:09:44
URL: http://sbainuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0