Dancing in the moonlight

Jag vet inte vad jag ska säga, jag kanske borde sluta blogga.
För det här ger absolut ingenting längre.
Bara massa ångest för om jag skulle "råka" skriva fel saker, och ångest om jag inte skriver.
Ah, sluta blogga kanske vore något.

Då får jag ju lite mer tid för annat.
undrar om jag vill ha det eller inte.
Kanske.
det tål att funderas på.

Och egentligen borde jag plugga, eftersom jag var slö förra veckan. Men nu när det har varit fyra dagars ledighet så känns det så meningslöst att plugga igen. Jag har tappat lusten helt, med det mesta tror jag.
Fast det har varit fyra roliga och aktiva dagar :) Trots att jag inte har kunnat träna på ett par veckor pga förkyldning så har jag ändå vandrat omkring som en levande zombie under dessa veckor. Och en anledning är väl just skolan, det är trist men sant, har så mycket att göra att jag inte har kunnat ta mig tid för att vara sjuk, så då får man dras extra länge. Sen att man smittar ner folk i närheten, så att det kommer tillbaka till en själv igen är ju också något att lyckas med. SMART! Åter till det jag egentligen tänkte skriva om, mina aktiva lovdagar.

Onsdag: bestod av en hel del plugg och massa stress, Grillkväll hos Lisa :) för att sedan fara vidare till eksund, men kvällen blev lugn och mysig vid en brasa, med musik och några vänner på Q istället.

Torsdag: Var ute en sväng på djurön och pysslade om min fyrbenta lilla vän, SESAM :) Sedan bestämde Lisa och jag oss för att åka och titta/lyssna på Timo Räisänen på borgen på kvällen. Där träffade vi även Sabina den fina, Linnéa den glada och deras mycket trevliga vänner, mycket dans, glädje och svett blev det, sedan var lisa tvungen och gå, men jag fick trevligt sällskap ändå. Jag pratade och kramade på Timo, fick Autograf och köpte skiva och pins. Mycket trevligt :)
Fredag: Pluggade och spenderade en hel del tid med syster, för att sedan bege mig till stallet, och sedan stressa hem och vidare till Kulturhuset, där det bjöds på sång och dans. Massa trevligt blev det :)
Lördag: Dagen spenderades ute på djurön, med SESAM :) för att sedan bege mig inåt staden på kvällen, till Q även denna kväll, sedan följde folket med mig hem, promenad genom stan mitt i natten är alltid trevligt. Genom dimma som svalkade härligt. Efter lite filmtittande och småprat begav sig alla utom en hem, och det var dags för sängen, men jaaa, sömn vet jag inte om det blev mycket av... That's life :)

och nu sitter jag här, en söndag, efter alldeles för lite sömn, hemkommen från stallet och funderar på om jag ska ringa lisa eller plugga allt jag borde.. Men jag tror på det första alternativet, det känns mest lockande :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0