Come on eileen

Arrggghhh!
Varför ska det alltid komma något och förstöra glädjen.
Aja, man får vara nöjd med det lilla man får.
Och det man klarar av.

Jag känner mig ändå lite lättad.
För jag har kommit igång med mitt engelska arbete, som ska redovisas på fredag. Och så har jag kompleterat samhällskunskaps grejen, och fått ännu ett Nationellt prov i tyska gjort. Och tema redovisningen gjorde vi ju igår. Så ah, skolarbetet går ju framåt, trots det känns det som att det är mängder kvar.. 9 arbeten.. eller 3 prov, 3redovisningar och 3 inlämningar.

Och jag känner inte alls för det här nu.
Men ah, sånt är livet.
Plugga vidare.
Om 2  veckor och 1 dag är det lov.
Så ah, det är bara att bita ihop.
Inte ge upp nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0