Inte skyldig nån nått

Det är onsdag.
Och snö.
Och HÅKAN HELLSTRÖM!!!!

Den mycket trevligt nya skivan ligger framför näsan på mig, under datorskärmen. Fast jag tyckte en av bilderna i häftet passade bättre än den "tänkta" framsidan så jag bytte :) så jag har min alldeles egna framsida.
Sen måste jag erkänna att jag har den på också. Det är faktiskt fjärde gången irad jag lyssnar på den nu.. ^^ :)
Men det är så det ska vara.
För det är Håkan, och jag är glad.

Tänk om alla dagar var såhär :)
Då skulle jag aldrig klaga.
På mer än att jag har ont, i ryggen/skulderbladet.
För det är nog det enda negativa jag kan komma på.
Och det är positivt bara det.

Jag lagade soppa nyss, tomatsoppa.. med massor vitlök.
Mummsig var den, jag är bäst på att laga mat :)
Så nu sitter jag här och mummsar soppa och väntar på att äggen ska bli klara..
Och lyssnar på håkan och pratar med trevliga människor på msn :)
Den här Onsdagen kan inte bli bättre.
Så tack och hej :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0