Du måste gå

Det är längesedan jag kände den här friheten.
Att vara ensam hemma är bland det bästa som finns.
Mera sånt säger jag bara! Jag älskar det.
Underbart.

Man kan göra vad man vill, när man vill och hur länge man vill.
Men nu ska jag nog sova. så jag orkar plugga imorgon.
För jag är ledig och ska plugga.
En biståndsrapport ska jag skriva och religion ska jag lära mig till provet.
För hej, jag går på kunskap och då pluggar man!
För jag ska bli något.
Något stort, som Sabina så fint uttrycker det.
Men vi får väl se vad det blir med den saken.
Jag har ju mina aningar, fast ingen vet..
Det är en hemlighet.. tills vidare i vilket fall.

Hoppas sängen är sådär sjukt skön som den är när man har sovit borta en natt eller två och kommer hem till sin egen säng. Ja, det tror jag den är. Så godnatt var det. Imorgon blir en kreativ dag!
Plugg, plugg, ut och springa, plugg, plugg, buss till stan och stallet, sen till träningen och sen ut och gå med Lisa.
Kan en måndag bli mycket bättre? Skulle inte tro det va!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra helg :)
Godnatt.

2008-03-17 @ 00:49:37
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0