you and me

what day is it
and in what month
this clock never seemed so alive
I can't keep up
and I can't back down
I've been losing so much time

Tankarna är så splittrade att jag egentligen inte borde skriva något.
Det ska bli dåligt väder säger dom, det blåser, ska regna också har jag hört, ah, det behövs väl. Kanske det blir en lugn dag framför en film under ett täcke? Ví får väl se.

Uppdatering 10 minuter senare: När jag hade läst några bloggar av diverse människor, insåg jag att jag egentligen vill skriva. Men att jag inte riktigt vet vad och att idag är en sådan dag när jag har blivit satt på ett ställe jag inte vill vara. Därför vågar jag inte bara skriva som det kommer heller. Fan, att det alltid blir så. Jag hade nog behövt skriva om något läsvärt, för det känns som om jag skulle kunna komma med något klokt för omväxlings skull. Men som sagt, spärren är tillbaka!
Jävla spärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0