Stars

Idag vill jag bara hylla Jessie & the and för jag tycker deras nya låt Stars är mycket bra! Kolla deras myspace http://www.myspace.com/Jessieandtheand.

Förövrigt är jag nog inte på något humör alls. Vill vara ensam, för mig själv och bara må dåligt. För allt känns så tomt, eller som håkan hade sagt :
när allt annat här
är falskt och fel
och jag går bara ner mig 
för det är så jag säger det                    
du är det finaste jag vet

Mycket mer har jag nog inte att säga egentligen, det känns inte som någon mening med att skriva varför allt känns såhär eller berätta något annat heller. Vem bryr sig liksom? Och säg inte att ni gör det, för jag tror er inte om ni inte bevisar det. Och det finns nog bara ett fåtal som gör det så skitsamma. Jag är trött på alla lögner.

Kommentarer
Postat av: M

:) Ankan och Jessie!

Jag skriver för min egen skull, gör inte du det? Det finns alltid nån som klagar, och alltid nån som inte bryr sig. Och alltid nån som faktiskt gör det, bryr sig.

Det är nog fler som gör det än man tror..

2008-06-05 @ 00:27:44
Postat av: Anonym

Jo, du/ni har säkert rätt.. men ah, jag påverkas alldeles för mycket av allt runtomkring vilket slutar med att jag glömmer bort mig själv och vad jag vill :(

2008-06-07 @ 12:08:43
URL: http://allihave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0