Sex and the city

Det här kräver ett blogg inlägg!
Ni kommer inte tro era ögon, i alla fall inte om ni har läst de tidigare blogginläggen...

Ida fick mig att följa med på bio, inte vilken som helst utan Sex and the City, och det är fan i mig det bästa på länge.
Precis vad jag behövde ikväll, couldn't be much better! En stor fet bytta med popcorn, läsk och en helt sevärd film!
Men tro det eller ej, kvällen var inte slut där.! Nej, för när vi cyklade hemåt, mötte vi en Joline med sällskap, vilket spred glädje! Och inte nog med det, JAG FICK MIN KENT AFFISCH! som de hade rivit ner, när jag skulle hämta den sådär lite fint i mörkret, ja, NU SATT DEN DÄR OCH DET GJORDE MIG HUR GLAD SOM HELST :) 

Så min vägg är inte längre helvit. Tack och lov, om inte Ida och jag hade cyklat trots regnet påväg till bion, hade jag aldrig fått min KENT affisch! För påväg dit fanns de inte där, men nu satt den där.. och ah, jag borde säga godnatt innan jag upprepar allt igen :D 

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0