Saga utan lyckligt slut

Ät inte frukt med mjölk vid datorn, det kan sluta allt annat än bra. Det kan plaska till och vips så är både tangentbord och dataskärm fullt med mjölk. Och följderna blir självklart att det kommer att lukta sur mjölk, eftersom det är så varmt. Mysigt va? Aja, det blir ju en anledning till att inte fastna alltför länge vid datorn, vilket är positivt.

Kroppen är lite trött fortfarande, har nog inte riktigt vaknat, men det ska den få göra snart. För då ska jag ta mig till stallet, men först ska jag dammsuga lite här! Jiiiiiipppppppiiiii! Aow, sen gäller det att jag har huvudet med mig, för då ska jag till Hållsta. Kanske är jag nervös kanske inte. Just nu känner jag mig bara trött och klantig. Och magen gör ondare än på länge, undrar varför... ? Den har ju fått sin sömn nu, och motion, och mat, den borde vara nöjd och glad. Men icke. 

Nej, nu får det bli dammsuga av, så har jag det gjort sen, så jag kan ringa mor och tala om hur duktig jag varit :) Så blir hon nog glad på mig, och det är aldrig fel :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0