Reality

Det har varit en slappis dag, ända tills jag och Lisa gick ut och promenerade, jag fortsatte att gå efteråt också, det var skönt, timmes promenader behöver man varje dag, speciellt med Lisa :) Hon gör mig glad, behöver nog träffas oftare, men så blir det minsann, för på onsdag ska vi gå igen :)

Det känns som om det händer massor och ingenting på en och samma gång just nu. Min hjärna och kropp orkar inte riktigt med, det blir för mycket. Och idag är nog en såndär dag när jag inte kan skriva något.. Eller jag skrev förut, lite om mina tankar på livet, framtiden. Det kändes bra då, men nu känns allt så långt bort igen. Hoppas två sista åren på gymnasiet går fort. Men samtidigt inte, för sen står man där.. antagligen inte på samma sätt som man tror att man kommer göra. Ah, jag kan inte komma med något vettigt idag så jag struntar i det. Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag spolar inte dig Kimono <3

2008-07-01 @ 13:25:48
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0