Over for it started

så var den helgen slut, VRÅLAT har vi gjort och härligt var det.
Dance me dead är något att minnas... CEASARS med framför allt! jag blir nostalgisk... Veronica Maggio var inte heller alls dum, mycket bättre än väntat faktiskt. Sånt är alltid trevligt.

Men nu är jag bara fylld av ångest för allt. För mycket tankar på allt och ingenting, ni får ta del av en del här nu om ni känner för det.
Livet känns så märkligt, jag lever som andra vill, på, av och med. Det är jobbigt, i vilket fall när man ser sig själv. För ah, det är mycket jag gör som jag inte riktigt vill. Och det är mycket jag inte gör som jag skulle vilja. Så det går väl jämnt ut egentligen, på något sätt.. Det jag gör som jag inte vill fyller ut det som jag vill men inte gör. Blev det lite rörigt nu? Ah, så är det i mitt huvud med. Speciellt nu efter för mycket i magen och för varmt i lägenheten, massor musik och jobbiga minnen.! Fast å andra sidan vet jag kanske inte alltid vad jag vill... eller gör jag det, fast jag inte vågar intala mig det? Jag har ingen aning, det är för mycket att filosofera över för min del just nu. Fullt i huvudet.

Tankarna på ett nytt liv blir allt klarare. Att bara få försvinna härifrån, någon helt annanstans. Bortom alla gamla vänskapskretsar och minnen, bortom allt tjat och vardag. Allt som man inte vet vad det är idag, dit vill jag komma. Söka efter ett nytt liv, en identitet jag orkar leva med och som jag kan trivas i. Låter det inte bra eller? Bättre än det här i vilket fall. Och jag tror det räcker för mig just nu, men säg någon som inte har längtat bort iväg från vardagen. Från ett liv i alltför mycket ingenting och allting på en gång. Kanske skulle det räcka med en egen liten stuga, bara för sig själv? Tillbringa lite tid för sig själv och göra vad man vill, hur man vill och när man vill. Utan att bli störd eller bestämd över. Ah, det skulle vara något.

Fast nu är det sommarlov! och då händer det självklart en hel del annat än vad vardagen erbjuder. Slapp, sol & bad, träning, stallet, vänner, kreativitet, utomhusaktivitet, parker, utebio? träffa gamla vänner, ta tag i sånt som jag vill men inte gör!
Från och med nu har jag bestämt mig för att inte dricka alkohol, så det är ingen idé att tjata på mig! Men jag följer mer än gärna med ut och träffar folk som festar :) Från och med nu ska jag träna 2-4 gånger i veckan MINST. Från och med nu ska jag försöka glömma allt gammalt och göra något nytt bra istället :) Från och med nu ska jag försöka övervinna alla mina rädslor och bli starkare i mig själv.

ah, nu orkar jag inte försöka panta in mer i det här inlägget eller mig själv. Men jag skulle gärna vilja se att jag tagit ett steg framåt i min utveckling till hösten. Blivit en pigg och glad prick som gör massor kreativt och aktivt. Någon som tror på sig själv och inte fastnar i jobbiga lägen. Det borde jag väl klara? JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0