I wish you could hear me now

För mycket i huvudet och för lite sömn. För mycket ont, för lite styrka.
Undrar hur det kommer sig.... ah, det går väl över förr eller senare.

På grund av att de har flyttat bloggkonton osv, skrev jag mina två senaste blogginlägg i den andra bloggen http://www.snallakanduhjalpamigattfly.blogspot.com/ så om ni vill läsa så kolla där.
nu tänkte jag bara säg att jag borde skynda mig att göra mig i ordning för jag ska vara på resecentrum om 45 minuter och jag är i princip dyblöt i håret, utan kläder, med gamalt smink i fejset. Kan det bli bättre eller?


Om ni kunde höra mina tankar och läsa mitt språk vore allt mycket enklare.                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0