Blow him into my arms

HÅLL I ER HÅRT!



JAG ÄR GLAD OCH LYCKLIG!
Kär och galen!
Tokig och vild!

För jag har spenderat så gott som hela helgen på landet, med sommarkänslor fint väder och ah, trevliga människor.. Inte på landet dock, förutom i fredags när min OST följde med, myspysigt :)
På lördagen trippade jag med Lisa och Jojj till Söderköping, busade med Linnéa, Lejla och Kerim. Där vi lyssnade på massa musik och käkade glass på Smultronstället :) Sommarvärme var det, ryggen blev röd och benen kladdiga, Jojj full av cider, som några andra sprutade oss med.... Sen igår var jag hos min fyrbenta vän, skrittade en sväng i skogen, vi fick sällskap av en mycket saknad liten flicka vid namn Linnéa (även hon). Sen åkte jag med Pappsen till båten och slipade tills armarna var döda och kroppen full av damm. Varmt var det också, närmare 50 grader i båthuset, uhh.. svettigt. Sen åkte vi iaf till djurön igen och där spenderades natten.

Just det, jag höll på att glömma.. I lördags.. På morgonen, när min OST och jag hade vaknat och ätit frukost i solen och så, gick vi och hämtade hem våra kaniner.. Theodor såg död ut först, sen när han insåg vad som var på gång blev han överlycklig, som tur var :D Sesam var lite smågalen sådär, men även han blev helt vild tillslut :D Det är minsann mina små krabater det där :) Nu väntar en hel sommar på gräsmattan, det kan inte bli annat än underbart tycker dom..

Nu ska jag finslipa min artikel och sen cykla förbi skolan och lämna den innan jag moppar ut till sabina och badar innan träningen med Lejla ikväll :) Have a nice day everyone !

Endast ett meddelande till Carro: GRAAAAATTTIISSS!!! Det är ni värda!  och jag tänkte lägga in bilderna förra veckan, men insåg att lösenordet är ändrat.. så mejla mig gärna, eller ge mig det vid ett annat tillfälle :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0