You talk

Oh well I never said it was clever
I just like getting leathered
Looking for the light the light behind your eyes

Lustigt att jag jämnt faller in i djupa tankar, som jag inte kan påverka på något sätt. På tankar om saker och människor jag saknar så det gör ont, men sen kommer jag på mig själv med att tänka på det. Så jag slutar, för att slippa smärtan. Att se dem ha ett liv långt utanför mitt eget, leva lyckliga och ha utvecklats, kanske rent av blivit något. Det stör mig lite, för jag önskar jag hade kommit dit själv, men det känns som om jag bara står still och trampar. För jag hatar att jag aldrig kan glädjas åt något, sånt som andra gläds. Tänk om jag bara kunde acceptera att jag inte vet vem jag är eller vart jag är, vad jag gör eller vill göra. Tänk om jag bara kunde glömma allt förflutet, alla minnen och leva mitt liv. Undrar vem jag skulle vara då, hur andra skulle se på mig. Just nu svävar allt i någon slags molning gegga, jag som just trodde att dimman hade lättat. Typiskt att jag alltid ska testa gränserna, för att alltid falla i en annan fälla.

Kommentarer
Postat av: LEJLSSON

Du skriver så fint Kim :) Värsta poeten! Keep it going!

2008-07-22 @ 20:33:36
Postat av: Carro

Kim, vännen, jag kan trösta dig med att jag kände likadant förut.. och se på mig nu, jag har kommit någonstans. År har gått men jag är en bit påväg nu och jag är 100% säker på att även ditt liv tar vändning snart - till det bättre.



Hur lite du än tror på det precis just nu så kommer allt en dag att ordna sig, bit för bit. Och, jag saknar dig lillasyster. För som en syster kommer du alltid att vara för mig, no matter what.

2008-07-22 @ 22:25:50
URL: http://resultativ.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag hatar deja vu ._. tycker sånt skit är döläskigt </3

2008-07-23 @ 14:02:11
URL: http://aidilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0