Wherever you will go

If I could turn back time
I'll go wherever you will go

Jag tror jag har varit glad i stort sett hela dagen, hör och häpna! Simon och jag har spelat gitarr, jag har lärt mig lite nya låtar :D (inte hela dock, som vanligt) Men det är alltid något, jag börjar få lite självförtroende igen. Det känns bra. Men jag är lika rädd som vanligt att det kommer svacka iväg någonstans och gömma sig för gott. Vi såg i vilket fall Into the wild igår, och den är bäst på alla sätt, musiken, landskapet, texterna, engelskan, allt. Jag älskar den.

Kanske har jag varit gladare för att ryggen är bättre och förkyldningen är påväg bort, ut från min kropp. Det måste nästan firas, med en utebio :) Ja, det blir det. Och sen Liseberg imorgon. Wiiieeehuuuww :) Jag ska åka som aldrig förr, ska fixa en kamera att ta med också, så ni får lite trevliga spybilder x) närå, men glada karusellåkare ska det allt fasta på korten!

Något som inte är lika roligt är laktosmjölk, det är sött, äckligt och lätt att spilla ut. Jag tycker inte om det, men vad gör man inte för sin mages skull. Det har nog ändå fungerat rätt bra att inte äta någon laktos på två veckor, snart ska jag väl göra det stora testet och äta det igen, hoppas det går bra åt något håll. Jag vet inte vilket, för jag skulle nog klara mig utan. Men laktosmjölken är blää, då dricker jag nästan hellre havremjölk!

En annan sak jag också funderade på för ett tag sen är varför inte laktosmjölken/ havremjölken och sojamjölken har lika fina och färgglada förpackningar som vanlig mjölk. Dom skulle kunna se så himla mycket roligare ut, och kanske det till och med skulle göra att den smakade bättre. Vem vet ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0