There she goes

Things may end up better than you think.
Om man bara är ärlig så löser sig allt på ett eller annat sätt.
Jag ser fram emot morgondagen som ska spenderas med Simon och massa mys :)
Vi ska se Into the wild igen :) som en liten nostalgitripp, för det har blivit lite av våran film. Jag älskar den, bästa filmen någonsin, hittills i vilket fall. Den får mina drömmar att bli ännu starkare om att resa iväg och upptäcka världen.
Baka kakor ska vi göra också, och jag ska slå Simon i tv- spel, det är väl ungefär på den nivån min träning kommer bli den här veckan. Ryggen gör ont som aldrig förr, men nu har energin samlats och jag ska ut och promenera med lisa och stella en sväng, så får vi se hur det går :)

Sen ska jag förbereda er på att det kommer riktigt härliga betesbilder inom kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0