Release me

I am the wilderness locked in a cage
I am a growing force you kept in place
I am a tree reaching for the sun
Please don't hold me down
Please don't hold me down

I am a rolling wave without the motion
A glass of water longing for the ocean
I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me
Release me
Release me

Jag behöver inte säga mer än att jag älskar att träna när jag väl kommer igång, och att jag är otroligt glad att Dane vill ha med mig. För det gör mig stark, både inuti och utanpå. Jag känner mig förövrigt mycket gladare och piggare nu när förkyldningen är så gott som borta, och vi ska på sjön nästa vecka, pappa och jag ska fixa med båten så att allt blir klart :D  Sen kom ju Simon hem igår, och raka vägen till mig i princip, det kändes så himla härligt. Jag tycker nog om honom mer än jag vågar erkänna för mig själv ^^ Så ah, det kan nog inte bli mycket bättre nu. Jag är uppriktigt glad för allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0