Mirror man

 
I can almost see you clear now.

Har skrubbat båt med pappa hela dagen. Så nu är mina händer alldeles jag vet inte vad, som dom blir när man har varit i vatten alldeles för länge med händerna :D Ah, jag är nog allmänt lite äcklig, så jag ska knalla in i duschen och göra mig ren igen, sen bär det av till Eneby för att köpa tacobröd. Sen ska jag laga taco till Simon kommer hit från jobbet :) Blir sista kvällen tillsammans innan vi beger oss av på sjön i ett par dagar eller veckor. Det beror på lite hur det blir med kaninerna. : / Dom måste säljas sägs det. Det gör mig lite ledsen, men om vi hittar någon som skulle ta hand om dom väl kanske det vore bäst så. Nu ska jag inte deppa, för det är en bra dag. Jag är glad. Nästan lycklig av all båt och sjöluft :) Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0