Lovers in Japan

Jag tror jag är sådär glad som när man är kär. För jag har köpt mig akrylfärger nu, och då ska jag inte låta något komma emellan mera, för nu ska jag måla och göra vad jag känner för hela dagen lång. Dock ska jag ta lite tid för träning sen ikväll när det har svalnat lite :) Det går framåt nu. JIPPI!

Emellanåt tror jag att det här sommarlovet har stärkt mig enormt mycket, men samtidigt finns rädslan för att falla igen, tillbaka, eller ännu längre ständigt i bakhuvudet. Jag vågar inte ta ett steg för mycket, för nu är kontrollbehovet större än någonsin. Jobbigt blir det. Men jag tror iaf, fast jag inte vågar. Att det är lite bättre. Jag vågar i vilket fall som helst tänka framåt och det känns som en enorm lättnad. Men lite intalar jag mig nog att skolan kommer göra så att allt rasar igen, och det är nog den värsta mardröm jag kan ha just nu. Eller det värsta.. aja, jag kan inte skriva som vanligt längre, det är alldeles för längesen jag satt här. Sommarlovet har spenderats på annat vilket jag är lite glad för, även om det inte blev som planerat. Men nu verkar det i vilket fall som helst att det kan bli lite båtåk av, för pappa leker Mulle-meck och fixar allt i en hejdundrande fart i den här kanonvärmen. En guldstjärna till honom!

Och om nästan exakt en vecka kommer hästarna hem! Jag saknar Noak som en tok och har faktiskt inte varit där och hälsat på en enda gång, för hans sommarlov är hans sommarlov och så ska man vara utan varandra och få sakna riktigt ordentligt, det känns mycket mer när man träffas då :) Jag har faktiskt inte ridigt på ca en månad! det är nästan reckord de senaste 11 åren tror jag, för det brukar alltid vara ridläger eller något annat med hästar inblandat. Och Ann-marie tror att jag är på semester, det har jag varit emellanåt och det var ju meningen egentligen, men nästa vecka ska jag minsann ta mig en sväng ut till Exet och hälsa på. Och till Noak bär det nog av nu, alldeles snart.

Nej, nu orkar ni inte läsa mer och jag orkar inte skriva.. eller jag vill skriva bra, men det känns inte så nu, så då tar vi det en annan gång. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: S.

JAG SAKNAR DIG MED! hur länge blir ni borta egentligen? :( känns som om det var evigheter sedan jag träffade dig. <3



Klart du kommer klara det här gumman, du klarade våren galant då kommer hösten bli som en dans på rosor!

2008-07-30 @ 17:35:48
URL: http://sabinasaletti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0