En famn för mig



På andra sidan jorden, på andra sidan stan Finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig Här finns så mycket vackert som jag inte kan se Jag drar mig sakta undan och solen följer med Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är Det regnade idag och det finns en mening med det

Det är forfarande lite mycket i mitt huvud, men det vill inte komma ut i ord och meningar just nu. Så det får väl stanna där det är tills vidare. Efter regn kommer alltid solsken, som det så fint heter. Hos mig regnar det nu, i mitt huvud, inom mig. Men jag känner hur solen är påväg fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0