Wonderchild

Ja, idag är det nog lite så jag känner mig.
Denna onsdag som började allt annat än bra, har visserligen inte slutat än..
Men den har bara blivit bättre och bättre... dessto längre dagen har gått...
Och det är ju positivt eller hur ? : )

Jag vill inte vara så fruktansvärt deppig som jag råkar vara..
Men det måste väl gå över någon gång.
Eller är det sånt som går över?

Aja, nu ska jag inte spekulera i det.
Huvudsaken är att det känns lite bättre.

Jag gick till skolan (även fast jag kände mig som en rutten.....)
Och det vill jag ge mig själv en stor guldstjärna för!
Sen hade jag flera timmars hål (4 ½ timme för att vara exakt, men jag var så duktig att jag jobbade 4 av dem :) )
Sen var det dags för utvecklingssamtal, vilket gick helt okej :)
Efter det blev det full fart till träningen (det var precis vad jag behövde)
Lite eller ganska väldigt mycket trevligt att träffa Lääliii och Challis :D
Sen knatade jag upp till stallet :) Där fanns en mycket förtjusande Sara och en glad Luz för omväxlings skull ^^
Närå, men han var snäll. Så nu är vi vänner han och jag.
Noak var dock inte inne, men hans box såg förjävlig ut, men jag fixade till den så att det blev SUPERFINT! :D
Sen bar det av hemåt, mamma hade fixat värsta mysmiddagen ^^

Och nu är det duschen och lite plugg som gäller innan det blir sängen för mig.
Så ha en trevlig kväll, och hoppas jag inte tråkade ut er alldeles för mycket med mitt inlägg :D¨
Puss va!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi kanske borde träffas någon dag.

2008-01-31 @ 06:02:39
URL: http://aidilutt.blogg.se
Postat av: LÄLII

Kim, det är så roligt på träningarna. Är verkligen glad för att du fick mig att börja på boxning. Tycker om dig.

2008-02-01 @ 15:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0