Vid din sida

Det har varit en bra vecka såhär långt.
Det var länge sen allting flöt såhär.
Det känns som en lättnad, men främmande.
Som att stöta ihop med någon man inte träffat på mycket länge.
Någon man glömt bort fanns.

Jag är riktigt glad över att ni verkligen har stöttat mig den här veckan.
Ni är värda mer än allt annat just nu.
Jag ville bara säga det med.
Ta åt er, ni vet vilka ni är. Tack<3

Musklerna är trötta också..
Boxning i måndags, kickbox på idrotten i tisdags och fys på boxningen igår.
Så nu blir det vila tills på lördag.. Bara lite promenader.. inget annat.
Imorgon är det sovmorgon också : )

Men nu ska jag packa och dra mig in till staden och mormor.
Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0