This dream is over

AH, jag är så arg, ledsen, förvirrad, full av ångest så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Jag sa ju att det var en FEL dag idag.
Varför gick jag ens med på att åka in till stan.
Varför åkte jag ens till stan, när jag egentligen inte orkade.

Men jag kom hem med en kamera iaf.
Och jag fick träffa Lejla :D
Och Challis : )
Och fika med Malin : )

nu har jag pratat med lisa också :)

Kanske dagen slutar bättre än den började ? :O

Don't think so.

I can't live without you breath by my past babe
I can't breath without your life by my future
I can't see clear without your teardrops in my eyes

Don't tell me this dream is over
And don't stop telling me your love
Don't tell me this dream is over
And don't stop burning my eyes my bird of blue

Don't tell me this dream is over
Please don't tell me this dream is over now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0