The way it is

Igår var en slappis dag..
Skönt att bara ta det lungt och sega.
Fick hemligt besök..
Kanske inte det mest uppskattade när man ser ut och känner sig som ett ruttet plommon.
Mjukiskläder och otvättat hår.. ja, ni vet hur det är..
Men jag tog emot dem i vilket fall, av vilken anledning är jag inte riktigt säker på.
Sen gick de i vilket fall.
Då gjorde jag mig klar för att åka till Calypso - men när jag skulle klä på mig upptäckte jag att alla kläder var i stallet (hageby) så vi fick åka dit och hämta dem först.
Sen släppte pappa av mig hos Calypso och jag fixade allt och sådär..
Red lite också, skrittade mest, travade lite.. Sen bar det av hemåt.


Idag är också en slappis dag..
Fast jag började dagen med att göra en lista över saker jag måste/ ville göra idag.
Och jag har betat av den... eller jag har nog klarat 3 av punkterna iaf..
Minns inte riktigt hur många det var.
Men nu ska jag fortsätta med det i vilket fall.

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0