Sound is the word

Ibland vet jag inte vad jag ska göra för att få allt att falla på plats.
Hur jag ska lyckas säga rätt saker i rätt läge.
Eller göra rätt saker i rätt stund.
Tänka och känna rätt  på rätt tidpunkt.

Men du får mig att se allt lite klarare,
du kan reda ut allt som bara är där.
Sånt som jag inte orkar ta tag i själv.
Som jag vet finns där, men som bara får ligga
tills någon kommer och räddar mig ur det.

Det var nog precis det du gjorde igår.
Du räddade mig, ur en liten del av allt.
Och jag är dig evigt tacksam,
för om du får mig på rätt spår igen,
så kommer jag älska dig mer än någonsin.

För du är en såndär vän som alla borde få ha.
Som ingen skulle få vara utan.
Jag är otroligt tacksam för att du tar dig tid och bryr dig.
Jag tror till och med att jag verkligen, på riktigt.
Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0