Så länge du är med mig

Tack för igår Läälii :)
Det var vad jag behövde.

Tyvärr är all den energin  som bortblåst idag.
Väldigt tråkigt. Och om jag inte ger mig nu så kommer det här inlägget bli negativt rakt igenom. Men det kanske det är värt, för att få mig på lite bättre humör. Få ut lite ilska, för den bara växer i mig idag..

För bilddagboken är piss, fast egentligen gör det ju inte särskilt mycket eftersom jag tänkt lägga ner det ett bra tag.
Så om ni undrar vart jag är, så finns jag här..

Hoppas allt annat löser sig nu med..
Det är mycket som har blivit snett, som jag verkligen vill ska lösa sig.
Det värsta är ju att det är så mycket smågrejjer som liksom har samlats på hög - för att sedan rasa samman, så att man ska behöva bygga upp allt på nytt. Eller  ungefär som det där med bägaren, det saknas bara en droppe och sen rinner det över..
Och det är nog så det har blivit för mig.
Men nu ska jag minsann hitta en balans med allt.



If there's no one beside you
When your soul embarks
Then I'll follow you into the dark

Och detta citerar jag till min älskade syster.
För du är verkligen allt just nu.
Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0