Ooh La

Lite så är det idag.
Lättnad, men ångest.
Hur kan det gå ihop sig egentligen?

Man kan väl inte vara både glad, ledsen, arg och lycklig på samma gång? 
Eller inte riktigt på en gång, mera om vartannat.
Nej, jag vill inte välja något utav det.
Jag vill vara allt på en gång.
Allt i en salig blandning.
Det är då det känns bäst.

Rörigt eller splittrat!
Det är ju vad jag är van vid att leva med.

Aja, idag var det träning igen.
Inte fullt lika jobbigt som sist.
Det var trist. Det är roligare att köra hårt.
Sådär hårt så man blir supertrött och svetten bara rinner om en.
Men så var det inte idag, fast det kan ju vara bra att ta det lungt också.
Så att viruset i halsen försvinner någon gång.
Men imorrn är det idrott och på onsdag är det fys :D
Tills dess ska jag vara superpigg!.


Dina ord fastnade i mitt huvud.
Den meningen försöker få mig att förstå.
Men idag tränger jag undan allt.
Det är bara lättare så.
Men jag vill veta vad du menade ändå.

Lätt att förstå?

Kommentarer
Postat av: Harrington

Nu vill jag ha din msn (;

2008-01-21 @ 21:51:02
URL: http://harrington.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0